mg10
mg10

توليدي كفش

با سلام و عرض ادب به همه دوستان عزير در اين مقاله از توليدي كفش

قراره يكي از بزرگترين اركان موفقيت در هرگونه تجارت يعني

خدمات دهي برتر به مشتري با شما صحبت كنيم

با اين مطلب از توليدي كفش همراه باشيد

 

ارائه خدمات عالي به مشتريان، بهره‌وري را بهبود مي‌بخشد،

باعث ايجاد وفا‌داري در مشتري مي‌شود و نرخ بازگشت خريداران را افزايش مي‌دهد.

بسياري از شركت‌ها  درباره اهميت مشتريان‌ آگاهي دارند،

اما تعداد كمي از آن‌ها به مشتريان خود خدمات عالي ارائه مي‌كنند. شركت‌هايي كه سعي مي‌كنند

با مشتري در تماس باشند، اغلب اطلاعات نا‌مناسبي را جمع‌آوري مي‌كنند و آن‌ها را نادرست تفسير مي‌كنند.

براي اجتناب از اين اشتباهات، از ۱۴ نكته مهم زير پيروي كنيد. شركت‌هاي بزرگ از جمله توليدي كفش  اين موارد را به كار مي‌برند

تا خدماتي بي‌نظير به مشتريان ارائه كنند.

 

 

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

 

 

۱. شغل همه

خدمات‌رساني به مشتريان بايد اولويت اصلي همه اعضاي شركت , مغازه , توليدي كفش و.... باشد، حتي آناني كه در ارتباط دائمي با مشتريان نيستند.

برخي از كارمندان از مواجهه با مشتريان اجتناب مي‌كنند چرا كه اين‌كار را فراتر از حيطه وظايف خود مي‌دانند.

اضافه كردن استانداردهاي خدمت به بيانيه ماموريت شركت هيچ كمكي به شما نمي‌كند مگر اينكه آن‌ها را به كارمندانتان بگوييد.

يك مطالعه نشان مي‌دهد كه مديران استخدام در كمتر از ۲۱ درصد از مصاحبه‌ها به بيان وظايف دقيق كارمندان ميپردازند

و تنها ۴۷.۴  درصد از كارگران از شرح وظايف خود به صورت دقيق و كامل اگاهند

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

۲. ابتدا از كارمندان‌ خود شروع كنيد

ارائه خدمات استثنائي به مشتريان از راضي نگه‌داشتن بهترين كارمندان آغاز مي‌شود.

روحيه خوب، نرخ ترك سازمان توسط كارمندان و هزينه‌هاي استخدام را كاهش مي‌دهد.

روحيه بد به ندرت سر‌بسته باقي مي‌ماند. اگر كارمندان يك فروشگاه ناراحت باشند،

بسياري از خريداران به راحتي اين موضوع را مي‌فهمند. كارمندان سازمان،

احساساتي مثل اشتياق، بي‌تفاوتي و عصبانيت را بسيار ساده‌تر از آنچه مديران تصور مي‌كنند، انتقال مي‌دهند.

ايجاد و حفظ رفتارهاي مثبت در كاركنان، در محيط كاري لذت‌بخش آسان‌تر است.  اغلب در چنين كسب و كارهايي روحيه و دلگرمي بسيار زيادي وجود دارد،

چرا كه اغلب جاهاي خالي مديريتي با ارتقاي كارمندان كنوني پر مي‌شود.

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

۳. فرهنگ شركت

شركت‌ها با ايجاد فرهنگ مثبتي كه كارمندان و مشتريان  استقبال مي‌كنند

به اهداف خود دست مي‌يابند. داستان هتل چهار فصل اين‌گونه آغاز شد

كه «ايسادور شاپ» در سال ۱۹۶۰ هتل كوچكي را در مركز شهر تورنتو افتتاح كرد

و تاكيد شديد او بر خدمات‌رساني به مشتري به نحوي بود كه رقبا براي رسيدن به چنين سطحي مجبور به مبارزه شديد باشند.

از ميان تاكتيك‌هاي او مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه به كارمندان پذيرش هتل مبلغ دو برابر آن چيزي را مي‌پرداخت

كه براي جذب بهترين افراد لازم است و به مهمانان خدمات بي‌نظيري را ارائه مي‌كرد.

 

 

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

مردم علاقه دارند از شركت‌هاي كوچك خريد كنند، دليل آن چيست؟

تحقيقات نشان مي‌دهد كه ۹۰.۲ درصد از مشتريان گزارش داده‌اند كه در فروشگاه‌هاي بزرگ احساس دستپاچگي مي‌كنند

و اغلب ترجيح مي‌دهند كه اگر فروشگاه‌هاي كوچك كالا را با قيمت يكسان ارائه مي‌كنند، از اين فروشگاه‌ها خريد كنند.

«كوچك انديشيدن» موضوعي كوچك و كم‌اهميت براي كسب و كارهاي بزرگ نيست.

شركت‌هايي كه ريشه اوليه آن‌ها در شهرهاي كوچك بوده است اغلب توانسته‌اند كه به راحتي، ارتباط فردي خاص را با مشتريان ايجاد كنند.

 

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

۵. تجربه كلي مشتري: قبل از فروش، در طول فروش و بعد از فروش

مشتريان توقع دارند در هر مرحله تحسين آن‌ها را برانگيزيد. آن‌ها عاشق فروشگاه‌هايي با ظاهر خيره‌كننده هستند

كه فروشندگاني باهوش داشته باشد و خدمات پس از فروش استثنايي ارائه كند.

  بسياري از افراد در ابتدا بر اساس جو و ظاهر فروشگاه‌ها تصميم به خريد مي‌گيرند.

هم‌چنين تبليغات مي‌تواند كيفيت و تمايز را به مشتري انتقال دهد.

اما بدانيد كه ابزار تبليغاتي كه از آن استفاده مي‌كنيد مي‌تواند اهميتي همپاي خود پيام داشته باشد.

براي مثال، بسياري از خوانندگان روزنامه، كاغذهاي تبليغاتي داخل روزنامه‌ها را بر اساس كيفيت كاغذ آن ارزيابي مي‌كنند.

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

 

 

صاحبان فروشگاه‌هايي كه در آگهي‌ها نمايش داده مي‌شوند ممكن است اعتباري بيشتر از هنر‌پيشه‌ها داشته باشند.

سرانجام بيان حقيقت در تبليغات موردي است كه حتما بايد رعايت شود.

مديراني كه بر موجود بودن كالاهاي تبليغ‌شده در بازار تلاش نمي‌كنند، به ادامه كسب‌وكار صدمه مي‌زنند.

يعني كالايي تبليغ مي‌شود ولي آن كالا در انبار موجود نيست

و مشتريان براي دريافت آن بايد روزها در انتظار باشند.صاحبان فروشگاه‌هايي كه از تعداد كارمندان خود مي‌كاهند ممكن است

از نتايج مشابهي متاثر شوند. مشتريان دوست دارند در فروشگاه‌ها به گشت و گذار بپردازند

اما براي پيدا كردن كالاي مورد نظرشان به همراهي فروشندگان نيز احتياج دارند.

وقتي كسي در انتخاب كالاها به آن‌ها كمك نمي‌كند، گردش‌كنندكان در فروشگاه به خريداران تبديل نمي‌شوند.

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

 

 

 

۶. ارتباط فردي

 جايگزين خدمات‌رساني فردي نيست. مصرف‌كنندگان بر اين عقيده‌اند كه در واقع وب، مانع ارائه خدمات مي‌شود.

آن‌ها دوست دارند هنگام خريد با يك انسان صحبت كنند و از او كمك بگيرند.

علاوه بر آن، ۶۷.۲  درصد از افرادي كه مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند، عنوان كرده‌اند

كه در ازاي دريافت خدمات مناسب حاضر به پرداخت ۱۰ تا ۲۰ درصد هزينه بيشتر براي يك كالاي خاص هستند.

به عبارت ديگر شركت‌هايي نرخ بالاي بازگشت سرمايه خواهند داشت كه بتوانند كارمندان ماهري را براي تعامل با مشتريان استخدام كنند.

يك نظرسنجي در اين زمينه نشان مي‌دهد كه ۸۵ درصد از مشتريان رستوراني كه كارمندان آن، مشتريان را به نام مي‌‌خوانند و غذاي آن‌ها را سرو مي‌كنند،

از «تجربه شام» لذت بيشتري مي‌برند.

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

 

 

 

۷. همه چيز به زمان بر مي‌گردد

زمان براي مصرف‌كنندگان ارزش زيادي دارد و امروزه زمان كمتري صرف خريد مي‌شود.

مديران شركت اپل اين مشكل را بدين گونه حل كرده‌اند كه كارمندان فروشگاه خود را به اسكنر‌هاي دستي مجهز كرده‌اند

كه به آن‌ها اين امكان را مي‌دهد كه عمليات فروش را در هر مكاني از فروشگاه و نه تنها در باجه‌هاي مخصوص پرداخت پول انجام دهند.

يك كمپاني فروشنده خودرو لكسوس در نيوپورت بيچ، كاليفرنيا، امكانات خدماتي را به وجود آورده است

كه براي تعمير ۱۰۰ ماشين كافي است و در نتيجه تمامي خدمات هر اتومبيل در كمتر از يك ساعت انجام ‌شود.

مشتريان هيچ‌گاه بيش از يك ساعت معطل نمي‌شوند.

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

 

۸. تمركز بر خدمات به جاي محصولات

گاهي شكست شركت‌هايي كه مسيري اشتباه را طي مي‌كنند ناشي از تمركز صرف بر فروش محصولات به جاي تاكيد

بر خدمات‌رساني به مشتريان است. خرده‌فروشان خبره مي‌دانند كه جو فروشگاه به اندازه طبقه‌بندي كالاها مهم است.

۹. وقتي قيمت تعيين‌كننده است

شركت‌هايي كه تنها سر قيمت رقابت دارند، براي گسترش وفاداري مشتريان مبارزه مي‌كنند.

قيمت كم مي‌تواند به شهرت طولاني مدت شركت و عملكرد مالي كوتاه مدت آن صدمه بزند. براي مثال،

بسياري از كسب‌و‌كارها در حوزه خطوط هوايي و سوپرماركت‌ها تخفيف‌هايي مي‌دهند كه مي‌تواند حاشيه سود آن‌ها را فرسوده كرده و كاهش دهد.

برخي از شركت‌هاي موفق خدمات عالي را ارائه مي‌كنند درحالي‌كه از كاهش قيمت‌ها جلوگيري مي‌كنند.

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

[caption id="attachment_13524" align="alignnone" width="608"]توليدي كفش توليدي كفش[/caption]

۱۰. گروه هاي چند‌گانه مشتريان

بسياري از شركت هاي خدماتي بزرگ مشتريان متنوعي دارند.

اگرچه همه مشتريان شايسته برخورد احترام آميز هستند، اما در كسب‌و‌كارهاي كوچك اين مديران هستند

كه انتخاب مي‌كنند كداميك از مشتريان را با برنامه‌هاي تشويقي ذوق‌زده كنند.

آنها سودمند‌ترين ارتباطات را با مشتريان برقرار مي‌كنند.

۱۱. براي كسب رضايت مشتريان برنامه بلندمدت داشته باشيد

شركت‌هايي كه براي رسيدن به هدف‌هاي مالي كوتاه مدت تلاش مي‌كنند،

از رسيدن به اهداف طولاني مدت در ارائه خدمات استثنايي به مشتريان بازمي‌مانند.

وقتي كسب و كارهايي كه بر خدمات حساس هستند براي دوره‌هاي طولاني مدت هدف‌گيري كنند،

بر مشتريانشان كه دارايي‌هاي كليدي هستند، تمركز مي‌كنند. پيشروي كوركورانه براي رسيدن سريع به نتايج مالي،

عواقبي طولاني به دنبال خواهد داشت. شركت‌هايي كه تخفيف زياد قائل مي‌شوند،

با ريسك ارائه خدمات بي‌ارزش و از دست دادن مشتريان رو‌به‌رو هستند.

 

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

 

۱۲. قدرت برند سازي قوي

مشتريان به برند‌هايي وفادار هستند كه با ويژگي‌هاي مثبتي كه در جستجوي آن هستند،

هم خواني داشته باشند. با برند سازي قوي، حتي كالاهاي معمولي مي‌توانند طرفداران زيادي به دست آورند.

سس گوجه‌فرنگي يك كالاي معمولي است اما شركت هاينز سهم عظيمي از بازار سس گوجه‌فرنگي آمريكا را به خود اختصاص داده است

و اين را مديون چند دهه بازاريابي قوي و موثر مي‌داند. مبناي استراتژي‌هاي بعضي از برند‌ها،

ماموريت‌ كاري‌شان هستند. براي مثال، برند چهارفصل «عهدي» دارد مبني بر اينكه هر مشتري بهترين تجربه ممكن از اقامت در يك هتل را در اين هتل‌ها به دست آورد.

استراتژي برندها باعث تبليغات موثر دهان به دهان مي‌شود كه اغلب قوي‌ترين روش ممكن است.

 

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

۱۳. ارزش مشتري

نگهداري مشتريان كنوني سودمند‌تر از جذب مشتريان جديد است.

حفظ و نگهداري مشتريان به خدمات فوق‌العاده بستگي زيادي دارد. شركت‌ها براي تبليغات،

ارتقاي فروش و ساير ابزارهاي بازاريابي هزينه مي‌كنند تا خريداران جديد را جذب كنند.

يك دلال ماشين‌هاي دست دوم دريافت كه ميزان فروشش به مشتريان جديد بسيار كم است

و جوابگوي هزينه او براي برنامه‌هاي بازاريابي و ترغيب مشتريان جديد نيست؛ بنابراين، مجددا بر مشتريان قديمي تمركز كرد.

ايجاد كسب‌و‌كار تكرارشونده، هزينه جذب مشتريان و تبليغات را كاهش مي‌‌دهد.

هم‌چنين كسب و كارهاي تكرارشونده ارزش شركت را افزايش مي‌دهند.

شركت‌هايي كه مشتريان تكراري كمي دارند، نسبت به آن‌هايي كه مشتريان تكراري زيادي دارند

، قيمت‌هاي بالاتري را پيشنهاد مي‌كنند.

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

 

 

۱۴. تغيير پايدار است

نرخ سريع تغيير به اين معني است كه استراتژي‌هاي موفق بازاريابي،

براي مدت زمان طولاني پاسخگو نخواهد بود. دائما حدسيات خود درباره رفتار مصرف‌كننده را به عنوان روندهاي جديدي

كه به آن‌ها نپرداخته‌ايد، تنظيم كنيد. براي مثال، مردم وقتي به قصد خريد خارج مي‌شوند،

به طرز فزاينده‌اي علاقه خود به خريد از چندين فروشگاه را از دست داده‌اند.

در نتيجه، خرده‌فروشان بايد توانايي اين را داشته باشند كه با ارائه تجربيات بهتر خريد به اين اطمينان برسند

كه فروشگاه‌هاي آن‌ها اولين فروشگاه‌هايي هستند كه مشتريان براي بازديد انتخاب مي‌كنند.

شاد  پيروز باشيد

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

 

توليدي كفش و استراژي فروش 

 

توليدي كفش

 

شايد افراد زيادي به فكر ايجاد توليدي كفش باشند ولي در اين مورد اطلاعات كافي نداشته

و اين فعاليت را به خوبي نميشناسند ما در اين قسمت سعي مي كنيم

تا با اطلاعاتي كه گرد هم آورديم تصويري كلي از اين فعاليت را ارائه نماييم.

ابتدا دو روش براي توليد كفش در توليدي كفش را مورد بررسي قرار خواهيم داد.

يكي از راه ها سير كلي توليدات به صورت صنعتي و ديگري جزيي تر و نيمه صنعتي در قالب يك فعاليت سنتي تر بيان شده است.

اين مطالب به درك پايه ي توليد اين محصول كمك مي كند

ولي اگر قصدتان جدي است ، به خواندن اين مقاله اكتفا نكرده و با متخصصين و مجربين مشورت نماييد.

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 

آموزش

راه اولي كه برايتان شرح مي دهيم كليات صنعتي توليد يك كفش مي باشد

و فقط جهت آشنايي كلي با توليدي كفش و سير صنعتي توليد كفش است.

نواحي كلي و پايه ي يك كفش 

يك كفش از قسمت هاي مختلفي همچون زيره ، رويه، پاشنه ها ، تخته كفش ،كفي قابل تعويض و لايه مياني تخته و كفي تشكيل شده است

كه اصلي ترين قسمت هاي هر كفش به حساب مي آيند.

البته يك كفش ممكن است قسمت هايي بيشتر از موارد ذكر شده داشته باشد

كه در گروه طراحي كفش قرار ميگيرند نه قسمت هاي اصلي .

تشريح قسمت ها

حال به تشريح اين  قسمت ها مي پردازيم

زيره كفش (sole): به قسمت پاييني كفش مي گويند

كه در بردارنده تخته ، كفي و لايه ي مياني مي باشد.

تخته كفش: اين قسمت از كفش تماس مستقيم با زمين دارد

كه متناسب با هر كفشي ، نوع آن متفاوت مي شود.

لايه ي مياني قسمت زيرين: اين قسمت ، ميان تخته و كفي كفش قرار مي گيرد

كه وظيفه آن جذب شك مي باشد. اين قسمت رابطه ي مستقيمي با نوع كفش دارد.

به كار بردن اين ناحيه به توليد كننده بستگي دارد ،

حتي مي توان آن حذف نمود و وظيفه ي آن را به تخته كفش واگذار كرد.

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهرانتوليدي كفش تبريزتوليدي كفش اسپرت ,                   توليدي كفش مشهدتوليدي كفش مردانه تهرانادرس توليدي كفش در تهران

 

 

 
كفي كفش :

به پايين فضاي داخلي يك كفش مي گويند كه با كف پا تماس دارد.

كفي كفش را مي توان قابل تعويض يا غير قابل تعويض توليد كرد

كفي كفش براي راحتي ، سلامتي و موارد ديگر مانند كنترل بو ،

رطوبت و ظاهر كفش ، به ساختمان يك كفش افزوده شده است.

پاشنه:

در قسمت تحتاني يك كفش(عقب) پاشنه آن قرار ميگيرد كه معمولا جنس آن با تخته كفش همسان است

و هدف آن مي تواند بلند قد نشان دادن فرد باشد.

يا مسطح نمودن آن براي راحتي و كار هاي عملي پا (مانند رقص يا پياده روي) .

رويه :

رويه ي يك كفش قسمت هاي بالايي يك كفش است

كه پا را در توليدي كفش نگاه مي دارد . به دليل ديد مستقيم ،طراحي و ديزاين روي اين ناحيه با نوع كفش رابطه دارد.

رويه ي يك كفش ماهيت يك كفش را نمايان مي كند

و با دادن طرح هاي رويه ، به جذابيت آن كمك مي كند.

ساقه ي يك كفش در قسمت بندي اصولي يك كفش ، جزيي از رويه به حساب مي آيد.

 

لينك هاي مرتبط :

توليدي كفش , كفش عمده , توليدي كفش زنانه , توليدي كفشتوليدي كفش زنانه ارزان قيمت ,            توليدي كفش ارزان قيمتتوليدي كفش تهران $(document).ready(function() { $('#rate_p50618').rating('rate.php?pid=50618', {maxvalue:5, curvalue:0}); });

بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۳۲:۲۹ ] [ mg10 ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 2991
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب